Warmtebouw is het technisch adviesbureau en installatiebedrijf voor klimaatbeheersing. Warmtebouw kan en wil op basis van kennis, kunde, ervaring en middelen een betrouwbare partner zijn in het realiseren van hoogwaardige en duurzame gebouwgebonden technische installaties. Zij bieden daarbij een totaalpakket bestaande uit visie, ontwerp, realisatie en technisch beheer. Warmtebouw heeft een tal van projecten op haar naam staan waaronder projecten voor grote namen zoals Ziggo Dome Amsterdam en Thialf Heerenveen. Daarnaast loopt Warmtebouw zeker niet weg voor de kleine projecten in het MKB die ook vanuit veel passie en plezier gerealiseerd worden. Patrick van Echtelt, Adjunct-directeur en al ruim 19 jaar werkzaam bij Warmtebouw, doet al jarenlang namens Warmtebouw zaken met RTV Utrecht Reclame.
Campagne
Warmtebouw is al ruim tien jaar te horen als adverteerder op Radio M Utrecht. Patrick van Echtelt: ”Ondanks dat ons werkgebied verspreid door heel het land ligt is adverteren in de regio belangrijk voor ons. In de volksmond wordt er vaak gesproken over Warmtebouw, maar we zijn vooral Warmtebouw Utrecht. We zijn een echt Utrechts bedrijf en daar zijn we trots op. Adverteren op radio, dat doen we eigenlijk alleen op Radio M Utrecht. Het is voor ons vooral heel belangrijk dat we op veel plekken te horen en zien zijn en ik ben ervan overtuigd dat een radiocampagne daar ook aan bijdraagt.”
”We horen geregeld terug dat men ons heeft gehoord op de radio!”
Doelstelling
De focus van de campagne ligt op het onderhouden en vergroten van onze naamsbekendheid. ”We zijn ooit begonnen met het idee dat we direct airco’s konden verkopen met behulp van radio inzet. Maar zo simpel werkt het niet, daarom richten we ons nu op de naamsbekendheid met ook een andere commercial. Aanwezig zijn is vooral belangrijk en dat lukt aardig. We horen geregeld terug dat men ons heeft gehoord op de radio!”
Ervaringen met RTV Utrecht Reclame
Patrick van Echtelt: ”We werken al een aantal jaar samen en dat bevalt erg goed. We hebben leuk contact met RTV Utrecht Reclame. Er wordt ook vaak met ons meegedacht op het gebied van Marketing en dat vind ik echt een toegevoegde waarde.”